keskiviikko 12. heinäkuuta 2017

Final match!

Kuten otsikosta voi jo päätellä, MULLA ON HOSTPERHE!! Siis vihdoin! Näköjään sitä hyvää kannattaa todellakin odottaa.

Meen siis Seattleen, siihen perheeseen josta mainitsin tuossa viime postauksessa. Ja hommahan eteni sillä tavalla, että skypeteltiin sillon viikonloppuna niin, että se koko perhe oli paikalla. Koko puhelu kesti vaan alle 5 minuuttia, vaikka minähän olin tietysti varautunu vähän pitempään tuokioon. Olin oikeen keksiny muutamia kysymyksiäki sille tytölle ja jännitin etukäteen aika paljon sen tapaamista. Ton puhelun jälkeen en oikeen tienny mitä mun pitäis ajatella :D Jotenki oli ihan sekavat fiilikset, kun se meni niin äkkiä enkä oikeestaan saanu kunnon mahkuja ees kysyä niitä kysymyksiä. Mutta se tyttö on tosi ujo eikä ollu niinkään juttutuulella. Ne vanhemmat yritti sitä vähän aktivoida, mutta ei se oikee auttanu :D Ymmärrän kyllä tosi hyvin, että varmasti sitäki jännitti kun oon kuitenki ihan uus tyyppi sille. Mutta siis joo, ton puhelun pointtihan oli vissii vaa lähinnä tavata se tyttö eli turhaan stressasin siitäki.

Kuten sanoin, mulle jäi sekavat fiilikset tosta puhelusta. Mietin vaan sen jälkeen, että mitähän ne vanhemmat nyt ajattelee kun en itekään ollu mikään puheliain siinä. Laitoin niille sitten seuraavana päivänä sähköpostia, mutta kun niistä ei kuulunu mitään muutamaan päivään, ja ne oli silti vielä mun profiilissa, otin yhteyttä järjestöön. Ja kappas, perjantaina tuli sitten Bostonin toimistolta sähköpostia, että ne oli jutellu ton perheen kanssa ja että nää halus mut au pairikseen!

Fiilikset oli koko viikonlopun tosi oudot ja ristiriitaset. Itketti vaan, eikä ees onnesta vaan siitä ikävästä mikä tuli jo kaikkia kohtaan :D Ehkä mua myös alko pelottaa, kun tää homma, minkä eteen on tehty töitä ja perhettäkin tuli etittyä reilun vuoden verran, vihdoin toteutuu! Nyt kuitenki tunteet on vähän jo tasottunu ja mahanpohjassa tuntuu jännitys aina kun vaan ajattelenki lähtöä ja mitä kaikkea tuun kokemaan ton vuoden aikana. Faktahan on se, että kova ikävä tulee kaikkia läheisiä ja lähtöpäivä tulee olemaan yks mun elämän rankimmista. Silti oon vähän innoissani jo :)




Lähtöpäivä mulla on siis 28.8. ja eilen tuli alustavat lentotiedot, joiden mukaan mun lento lähtee jo aamulla. Nyt sitte vaan järjestelemään kaikki tarvittavat asiat kuntoon. Hommaa riittää! Sain varattua huomiselle lääkärintarkastuksenki, niin saan ehkä vihdoin lähetettyä kaikki tarvittavat lappuset toimistolle. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti