torstai 29. kesäkuuta 2017

Elämme jännittäviä aikoja

Hellouuu! Matching se vaan jatkuu. :D Ei sitten lopulta skypeteltykään enää sen New Jerseyn perheen kanssa. Mää laitoin pelin poikki, kun ei jotenki tuntunu oikeelta. Tietty pieni epävarmuus varmaan kuuluuki asiaan, mutta toi mun fiilis vaan vahvistu koko ajan, nii en nähny mitään järkee jatkaa matchingia niitten kanssa. Mun päätös osottautu hyväks, koska olin niin helpottunu sen jälkeen kun sain kerrottua niille mun fiiliksistä.

Mutta!!! Tällä hetkellä mulla on match Seattlesta. Perheeseen kuuluu isä, äiti ja 4-vuotias tyttö. Skypettelin tiistaina sen äidin kanssa ja tultiin tosi hyvin juttuun. Tänään skypeteltiin uudestaan niin, että se isäkin oli siinä. Oli niin hauskaa! Jotenki en kestä sitä kuinka ihanilta tyypeiltä ne vaikuttaa. Mää vielä jännitin sen isän näkemistä iha hirveesti ja ainakaa näin jälkikäteen en ees ymmärrä et miks. :D Tuntuu, että niitten kanssa natsas ihan kaikki huumorintajusta mielenkiinnon kohteisiin. En tosin tiiä, mitä mieltä ne on musta, mutta kai ne ees jollain asteella tykkää, kun haluavat vielä jutella. :D Sovittiin nimittäin uus skypetys lauantaille, jossa nään vihdoin sen tytönki! Oon ihan innoissani, mutta samalla yritän olla innostumatta liikaa, etten sitten tipu taas korkeelta jos nää päättääki valita jonkun toisen au pairikseen.

Tää oli nyt taas tällanen pikanen tilannepäivitys, tuun raportoimaan lisää heti kun tilanne kehittyy!

Oletko se sinä, Seattle?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti