keskiviikko 21. kesäkuuta 2017

Valoa tunnelin päässä

Tässä on muutamia asioita tapahtunu nyt parin viikon sisään,  ja ajattelin niistä nyt vähän kertoa. Elikkä siis, sovittiin aika skypetykseen sen Coloradon perheen kanssa. Kuinka ollakaan, pari minuuttia ennen odotettua h-hetkeä perheen äiti laitto viestiä, ettei nyt kykenekään juttelemaan erinäisten asioiden takia ja että ilmottelee pian uudesta ajankohdasta. Sitä odotellessa tän aiemmin mainitun Virginian perheen äiti otti taas yhteyttä. Heillä ei mennykään homma ihan putkeen sen niitten ensiks valitseman au pairin kanssa, ja he halus nyt jutella sitten minun kanssa. Noh, sovittiin aika skypetykseen ja tällä välin Coloradon perhe oliki jo poistunu mun profiilista. Eipä tuo oikeestaan haitannu, koska olin ehkä kuitenki enemmän kiinnostunu tästä Virginian perheestä.

Noo, saatiin skypetys hoidettua ja vaikka se olikin suhteellisen pikanen tuokio, niin mun mielestä se meni ihan hyvin ja mulle jäi tosi hyvä fiilis siitä. Seuraavana yönä sitten kolmen aikaan heräsin siihen, että sain sähköpostia. Viesti oli tältä perheen äidiltä, ja hän siinä sitten kerto näin niinkun kiteytettynä, että eivät mua valinneet. Harmitus oli kyllä kohtalaisen suuri siinä kohtaa, mutta seuraavana päivänä keräsin itteni ja sieltähän uutta matchia taas putkahteli. Ekaks tuli perhe Vermontista, mutta nää poistu mun profiilista melko nopeesti. Sen jälkeen, samana iltana tuli jo uus match Connecticutista. Tää perhe ei ottanu muhun yhteyttä enkä mää niihin, joten annoin niitten mennä.

Tällä hetkellä mulla on match New Jerseystä. Perheeseen kuuluu isä, äiti, 4- ja 8-vuotiaat pojat sekä 6-vuotias tyttö. Skypetettiin perheen äidin kanssa viime lauantaina ja hän sano mulle suoraan että tykkää musta ja sopisin tosi hyvin niitten perheeseen. Oli niin ihana kuulla noi sanat ja olin yhtä hymyä ton skypetyksen jälkeen. Sovittiin, että skypetetään uudelleen, mutta tässä on nyt ollu vähän hankaluuksia sopia uudesta ajasta lähinnä aikaeron takia, kun toi perheen äiti on päivisin niin kiireinen ja sitten luonnollisesti kun siellä on ilta ja hänellä olis aikaa, niin täällä on yö ja mää oon nukkumassa. Laitoin tänään viestiä niille, että voin kyllä valvoa myöhään tai tarvittaessa herätä aiemmin, jos saatais homma sillä keinolla toimimaan. Mutta ilmeisesti näin alustavasti ainakin lauantaina oltais juttelemassa.

Mulla on ollu viime päivinä vähän ristiriitaset fiilikset ton perheen suhteen. Eilen kävin kuitenkin niitten profiilin taas läpi ja innostuin vähän enemmän. Ja ne asiat, jotka mun mielessä välillä pyörii, on aika pieniä, kuten että mun huone tulis olemaan kellarissa eikä siellä vissii oo ikkunaa. Lisäks tää perhe on juutalainen, niin sellanen perinteinen joulu jäis todennäkösesti kokematta siellä, vaikka se on ollu yks juhlapyhä minkä oon Jenkeissä nimenomaan halunnu kokea. Mut koen kuitenki, että voin ehkä joustaa tässä, koska en kuitenkaa oo sillee mikää himo jouluihminen. :D Sitten vielä se, että lähtö olis vasta syyskuun alussa, mikä alkaa mulle olla viimenen ajankohta lähteä, koska mun äiti täyttää pyöreitä ens vuoden syyskuussa niin haluan olla paikalla :D Noo, eihän tässä nyt kuitenkaa mitään oo tän perheen kohalla lukkoonlyöty, nii että uskon et lauantain skypetyksen jälkeen oon taas viisaampi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti