perjantai 30. maaliskuuta 2018

Denver, CO

Pari viikkoa sitten sain vähän extralomaa, kun Emma lähti hostäidin kanssa melkein viikoks Philadelphiaan. Meitsi päätti sit kans nostaa kytkintä ja lähteä omalle reissulle, kohteena tällä kertaa Denver. Matkaan lähin yksin, mikä oli kyllä tosi jees, vaikka ajoittain ehkä vähän yksinäistä. Mutta huikee reissu anyways!

Matka starttas keskiviikkona, kun hostiskä heitti mut lentokentälle aamulla. Lento lähti yhentoista aikaan, ja perillä olin joskus iltapäivällä. En kauheesti tehny ton päivän aikana, kävin syömässä yhessä meksikolaisessa ravintolassa, kävin kaupassa ja sit taisin vaa lepäillä motellilla. Torstaiaamulle olin bookannu sellasen kiertoajelun, jonka aikana käytiin Red Rocksin Amphiteatterilla, Evergreenissä ja Buffalo Billin haudalla. Oli kyllä reissun ehoton kohokohta, tapasin uusia ihania ihmisiä ja meiän opas oli ihan mahtava!








Little Bear Saloon Evergreenissä


Takasin Denverissä oltiin about yhen aikaan, ja otin siitä suunnaks Molly Brown House Museumin (jos ootte nähny Titanicin, niin tiiätte kuka Molly Brown on). Siellä talossa järjestetään sellasia opastettuja kierroksia aina puolen tunnin välein, ja ne kestää about 45-60 minuuttia. Ajoittain en jaksanu kovin tarkasti kuunnella mitä siellä kerrottiin, mutta kyllä mulle silti jäi ihan hyvä kuva siitä, millanen ihminen Molly oli ja minkälaista sen elämä oli. Tuonne taloon oli jätetty myös joitakin Mollyn ja sen perheen alkuperäsiä tavaroita, mikä oli mun mielestä aika siistiä.



Loppupäivän pyörin vaan downtownissa enkä oikeestaan tehny mitään ihmeellistä. Perjantai meni kans aika samoissa merkeissä, mutta illalla menin kattomaan NBA-peliä! Vastakkain pelas Denver Nuggets ja Los Angeles Lakers. Alussa olin vähä ihmeissäni, kun jotenki meininki ei ollu niin hullu kun mitä olin oottanu sen olevan, mutta kyllä siinä pelin edetessä, varsinki loppua kohden, ihmiset heräs ja sillon sitä meininkiä kyllä riitti. :D







Lauantaina hengasin motellilla check outiin asti, ja vaikka mun lento lähtiki vasta kaheksan aikaan illalla, menin kentälle jo yhen jälkeen. Oli kyllä ihan hyvä päätös, koska Denverin lentokenttä on aika vaikee. :D Selvisin kuitenki ihan itekseni, joten loppu hyvin kaikki hyvin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti