lauantai 28. lokakuuta 2017

Mun arki au pairina

Helouu! Nyt kun täällä maailman toisella puolella on tullu vietettyä kaks kuukautta, on arki alkanu jo rullaamaan. Aattelin nyt vähän valaista teitä siitä, mitä mun viikot pitää normaalisti sisällään.

Maanantai

6:15 soi ensimmäinen herätys, jonka jälkeen torkutan seuraavaan ja sitä seuraavaan, ja ylös nousen valitettavan usein vasta 6:50 - 6:55.

7:00 työt alkaa. Hostit tuo mun hostlapsen yläkertaan ja yleensä laitan sille aamupalaa, autan sitä pukemisessa ja muissa aamutoimissa sekä laitan sen hiukset.

8:00 - 8:10 lähetään kouluun.

8:45 koulussa alkaa circle time, mikä siis tarkottaa käytännössä sitä, että mennään rinkiin ja lauletaan laulu. Se laulu on joka aamu sama, mutta en vieläkään osaa niitä sanoja.. Pitäis nähä ne paperilla nii helpottais. Mutta tosiaan, laulun jälkeen lapset lähtee nature walkille, ja me aikuiset poistutaan koulun pihalta kun lapset on menny.

n. 8:50 - 15:00 oon vapaalla. Yleensä hengaan vaan kotona ja katon sarjoja tai nukun. Tällä viikolla tää vapaa-aika on tosin menny kouluhommien kanssa. Joskus käyn myös kaupoilla tai lounaalla kavereitten kanssa tai skypetän kotiin.

15:00 haen lapsen koulusta ja yleensä tullaan kotiin tekemään jotain tai mennään leikkipuistoon.

18:00 työt loppuu.

18:30 - 20:00 mulla on koulua.

Tiistai, keskiviikko ja perjantai on aika samanlaisia kun maanantai, paitsi koulua mulla on vaan keskiviikkona. Torstaina mulla on vähän pidempi päivä, kun hosteilla on date night. Sillon oon lapsen kanssa koko illan ja laitan sen myös nukkumaan. Hostit tulee kotiin 21-22 aikoihin.

Lauantai

8:00 - 8:30 herätys.

9:15 työt alkaa.

n. 13:00 työt loppuu.

14:00 - 17:00 mulla on koulua.

Sunnuntaisin oon aina vapaalla ja teen mitä millonki huvittaa. Välillä nään kavereita, välillä oon vaan kotona. Huomenna alustavana suunnitelmana ois mennä patikoimaan ja vallottamaan Rattlesnake Ridge!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti