tiistai 26. syyskuuta 2017

Baseball

Okei tästä nyt on jo muutama viikko aikaa, mutta olkoon. Nää viikot täällä on ollu aika kiireisiä, kun on pitäny opetella kaikkee uutta ja yrittää vähän sosialisoituakin. Ja vaikka mullahan on about 6 tuntia vapaa-aikaa päivisin, niin oon ollu vaan yksinkertasesti niin väsyny, etten oo jaksanu tulla kirjottelemaan. Nyt kuitenki tarinaa mun ekasta baseball-pelistä täällä!

Oltiin siis mun ekan viikonlopun sunnuntaina kattomassa Seattle Marinersien peliä, ja vastassa niillä oli Oakland Athletics. Olin niin fiiliksissä vaikken niitä sääntöjä oikeen tajunnukaan. Host isä yritti niitä mulle parhaansa mukaan selittää, mut jotkut meni vaan niin ohi. Baseball on aika samanlaista ku pesäpallossa Suomessa, mutta baseballissa on hurja liuta kaikkia outoja pikku sääntöjä, jotka ei ainakaa näin ekalla kerralla uppoutunu mun päähän. Ja kuulemma toi peli voi kestää useitaki tunteja, en kyllä nyt muista että miks. :D

Anyways, tuolla pelissä oli teemana back to school, ja musta oli ihana kattoa, miten lapset otettiin mukaan kaikkeen. Ne sai sisään mennessä Marinersien reput, jonka lisäks ne oli mm. saattamassa pelaajia kentälle, ja joku lapsi pääs tekemään selostajan hommia. Ja koska peli näytettiin televisiosta ja mainoskatkothan kuuluu asiaan, niin niitten aikana oli kaikkee kivaa ohjelmaa, tietty enimmäkseen lapsille suunnattua. Jossain vaiheessa laulettiin myös USA:n kansallislaulu, ja aina kun Marinersit teki home runin, ammuttiin raketteja taivaalle. Ylipäätään meininki tuolla oli ihan huikee ja oli kyllä todellaki menemisen arvonen juttu. Lähettiin pois vähän ennenku peli loppu, jotta vältettiin pahimmat ruuhkat, ja olihan se ihan selkee että Marinersit sen pelin tulee voittamaan. Lopputulos tais olla 10-2, jee!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti