tiistai 30. tammikuuta 2018

How is it going?

Helouu! Pitkästä aikaa ajattelin tulla ihan vaan yleisesti höpöttelemään, että mitä mulle kuuluu ja mitä oon täällä viimeaikoina puuhastellu. Pitäis kyllä tosissaan ryhdistäytyä tän blogin kanssa, mutta uskokaa tai älkää, oon viime viikkoina tosissani yrittäny kirjottaa, mutta tuntuu ettei ajatus vaan kulje eikä tekstiä synny.

Tammikuu on menny ihan sikanopeesti! Olin ekan viikon yksin kotona kun hostit lähti Wyomingiin. Oli ihan kiva saada vähän omaa aikaa, vaikka aluks vähän jännittiki ajatus yksin olemisesta. Olin siis tohon mennessä ollu täällä tasan yhen yön itestäni nii tuntu vähän oudolta saada koko talo itelle kokonaiseks viikoks. Se meni kuitenki tosi hyvin ja oma aika tuli kyllä tarpeeseen. En tehny oikeestaan mitään erikoista, uudenvuoden aattona hengailin parin kaverin kanssa ja käytiin kattomassa ilotulitukset Kerry Parkissa. Ne ammuttiin Space Needlestä, mutta Kerry Parkista on sinne aika hyvät näkymät niin päätettiin mennä sinne. Tavallaan näin jälkikäteen aateltuna oisin ehkä mieluummin menny tonne Seattle Centeriin kattomaan niitä niin olis saattanu nähä vähän paremmin, sinne Kerry Parkiin kun oli muutama muukin tyyppi päättäny tulla niin tämmösenä ei niin pitkänä ihmisenä oli vähän hankaluuksia nähä kunnolla.

Ton viikon aikana tein myös pienen roadtripin Leavenworthiin, joka on sellanen saksalaistyyppinen pieni kylä about 2,5 tunnin ajomatkan päässä. Ajomatka oli ihan mielenkiintonen, kun vähitellen maisemat ja tie alko muuttua enemmän lumisiks, ja täällähän ei autoissa oo talvirenkaita vissiin ollenkaan. Anyway, tosta kylästä ei oo paljoa kerrottavaa, se oli ihan makee ja siellä oli oikeesti talvi! Enemmän olin kuitenki hämmästyny niistä maisemista mitä oli matkan varrella. Niin paljon vuoria ja se tie mitä pitkin ajoin niin meni siellä välissä. Ai että!









Loppukuu on sit oikeestaan menny vaan töitä tehdessä ja normaalia arkea eläessä. Ainiin alotin mää käymään salilla ja mulle tehtiin oma saliohjelma. Ai että kun tulee hyvä fiilis treenin jälkeen vaikka se aika tuskasta siinä suorittaessa onki. :D

Ja viime viikonloppu oli varmaan paras täällä tähän mennessä! Sen vietin San Franciscossa au pair weekendin parissa. Mutta siitä tulossa oma postaus asap!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti